Derde en helaas laatste weekje met het thuisfront - Reisverslag uit Jacksonville, Verenigde Staten van Marjolein Merkx - WaarBenJij.nu Derde en helaas laatste weekje met het thuisfront - Reisverslag uit Jacksonville, Verenigde Staten van Marjolein Merkx - WaarBenJij.nu

Derde en helaas laatste weekje met het thuisfront

Door: Marjolein Merkx

Blijf op de hoogte en volg Marjolein

22 April 2012 | Verenigde Staten, Jacksonville

Deze week ik school weer begonnen natuurlijk, op maandag was het natuurlijk de 26ste, wat betekend dat Mama jarig is. 52 alweer, sjonge! Ik ben s’ochtends eerst even naar school gegaan en thuis snel mijn huiswerk gemaakt voor morgen, en toen is de gezelligheid begonnen. We zijn rond 1 uur richting de Academy sport gegaan en hebben wat dingetjes gekocht voor mama’s meisjes team en zijn daarna door gegaan naar het strand, het was heerlijk weer en we hebben na wat ijsjes en 5 uur zon onze spullen gepakt en zijn we naar Chili’s gegaan waar mama graag wilde eten, ook Cindy en Lia hebben ons daar gemeet. We hebben lekker gegeten, en nadat mama eindelijk haar verjaardagsbrownie had gekregen, die die man dus vergeten was. Zijn we een 2 uur later richting het appartement gegaan. Het was een fijne dag en zou graag me gaan richting Palm Coast, maarja dat gaat helaas niet.

De rest van de week is het eigenlijk heel rustig geweest, we hebben geen wedstrijden gehad en ik ben gewoon de dagen naar school gegaan en mijn leven hier weer opgepakt, jammer genoeg. Ik had nog wel elke nacht in de villa door willen brengen, maarja dat gaat natuurlijk niet.

Oh ja, op dinsdag ben ik samen met Cindy na de les naar haar moeders appartement gegaan. Eerst zijn we even naar Academy sports geweest en toen even wat boodschappen gedaan bij Walmart en vervolgens naar het appartement gegaan. Het was erg warm die dag, jammer genoeg niet zo zonnig want toen we bij het zwembad aankwamen waren er inneens allemaal wolken… Maar ik bleef gewoon liggen hoor, heb ook nog een half uur geslapen om vervolgens lastig gevallen te worden door een rare gozer. 15 jaar ouder mafkees die alleen over zich zelf praat en alles zegt wat hij denkt dat ik leuk vind. Nou gelukkig was Cindy daar en na een 20 minuten praten met hem, heb ik Cindy geroepen en bedacht dat we naar huis moesten, snel mijn verkeerde nummer gegeven en hij was weg. TOEN schiette Cindy maar niet op en toen kwam hij dus terugggggggggggggggg om te zeggen dat het nummer niet goed was. Ik zo HUH? Ja ik gebruik mijn telefoon ook niet zo vaak hahaha. Dus geef me jou nummer maar… Om deze vervolgens nooit te bellen haha. S’avonds hebben we lekker gegeten en zijn we optijd weer naar huis gegaan om ons bed in te duiken!

Ik ben op donderdag avond samen met Morgan, na de training, richting Palm Coast vertrokken. Hier zijn we lekker uit gaan eten en hebben we een hele fijne laatste avond gehad. We hebben gegeten bij een heel schattig en lekker visrestaurant, een keer iets anders dan al die grote ketens die hier overal zitten. Toen we thuis waren hebben we nog lekker gezeten en toen was ik in eens zo moe dat ik lekker ben gaan slapen. De vrijdag ochtend ben ik op tijd opgestaan, heb mijn spulletjes verzameld en ben toen nog samen met Papa en Ria boodschappen gaan doen en heb ook een hele kar vol mee naar huis gekregen. Genieten!! Ook hierna even snel een tas gekocht voor papa en mama om mee naar huis te nemen, aangezien hun koffer vol zat met spullen van mij die mee naar huis moeten…. Hihi Sorry!
Toen we thuis aan waren gekomen gingen we lekker ontbijten en daarna moest ik toch echt afscheid gaan nemen.
IK HAAT afscheid nemen, het was geen feest maar gelukkig ook niet heel erg dramatisch hihi. Ik zie ze al zo snel weer!! Toen ben ik samen met Morgan en al mijn boodschappen naar de fieldhouse gereden en alles in de koelkast gestopt daar. Het was erg fijn om nog even bij de familie te zijn. Nu begint mijn leven in Jacksonville weer zoals het van te voren was. BORING! Najaa niet echt boring, maar wel een stukje minder gevarieerd als wanneer mijn ouders er waren.

Op zaterdag hebben we een wedstrijd gespeeld en twee keer gewonnen.

Op zondag ben ik samen met Morgan naar het strand gegaan in de buurt va Jessie’s ouders huis. En het was erg fijn op het strand, het was niet heel erg druk en dit was dan ook een niet zo toeristisch stukje van Jacksonville.
Rond 3 uur kwamen ook Jessie en Erycka naar het strand toe, en wilde Erycka naar een drukker stuk van het strand omdat er honkballers daar waren. Najaa die hebben we ook 2 seconde gezien.. Maargoed, als zij dat wilde haha.
Het was erg fijn op het strand geweest en rond 6 uur kwam Jessie’s vader ons weer ophalen en toen gingen we rond een uur of 8 lekker Pizza eten met salade. En als toetje hadden we HEERLIJK brownie met ijs, errruuugg lekker en verwend dus weer. Het was fijn om weer met een Nederlandse familie te zijn, hoef ik de mijne niet zo te missen.(:

Helaas zijn mijn ouders dus alweer naar Nederland toe, maar gelukkig zijn de andere families hier nog om me op te vangen.

Ik loop nog maar een paar weken achter maar ik doe mijn best!!

Liefs vanuit hier! <3

  • 23 April 2012 - 10:30

    Rein:

    Met jou gaat het goed alleen het nederlands is niet je van het, maar we begrijpen wat je bedoeld!! Grappig dat wij al weten wat er de afgelopen weken is gebeurd en de anderen nog niet...hihihihihi.
    Kus de Flus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Jacksonville

Softballen in the USA

Recente Reisverslagen:

28 Mei 2012

Laatste verslagje

22 Mei 2012

Final Exam Week

30 April 2012

State Tournament

24 April 2012

Rustig weekje softbal, even bijkomen

23 April 2012

Conference CHAMPS!!
Marjolein

Actief sinds 08 Juli 2011
Verslag gelezen: 100
Totaal aantal bezoekers 58800

Voorgaande reizen:

22 Augustus 2012 - 26 Mei 2013

Another year in the USA

22 Augustus 2011 - 24 Mei 2012

Softballen in the USA

Landen bezocht: