Conference CHAMPS!! - Reisverslag uit Jacksonville, Verenigde Staten van Marjolein Merkx - WaarBenJij.nu Conference CHAMPS!! - Reisverslag uit Jacksonville, Verenigde Staten van Marjolein Merkx - WaarBenJij.nu

Conference CHAMPS!!

Door: Marjolein Merkx

Blijf op de hoogte en volg Marjolein

23 April 2012 | Verenigde Staten, Jacksonville

Nou zonder grappen dus, dit was de beste week softbal die we in ons springseizoen hebben gespeeld. En ik denk dus echt dat het praten van afgelopen donderdag geholpen heeft. Nou je kan lezen waarom.

Maandag 9 April
Vandaag ben ik met Morgan naar huis gereden en hebben hard getraind vandaag. Verder is er niet is speciaals gebeurd eigenlijk. Er is geen druk deze week maar we moeten minstens 5 van de 6 winnen.

Dinsdag 10 April
HEERLIJK 2 gewonnen wedstrijden tegen Daytona, dat is een goed begin van de week en ik kan niet wachten om tegen Seminole te spelen op donderdag.

Woensdag 11 April
Het was een heerlijke dag aangezien ik geen wiskunde had vandaag maar het is verder erg rustig geweest. We hebben niks uitgevoerd en ik kan niet wachten voor morgennnnn

Donderdag 12 April
WAT een wedstrijden. We waren er helemaal klaar voor en hebben ze even dik aan de kant gezet in de eerste wedstrijd. Adios zeg, niet belachelijk doen om te denken dat je ons even in kan maken. Doe eerst je best maar even. In de tweede wedstrijd zijn de irritaties tegen het team heel hoog opgelopen en ik dacht dat we nog even van de bank af zouden kopen. Najaa ik zou er niet vanaf gekomen zijn hoor haha. Maar we waren winstgericht dat het bijna misliep haha. Helaas hebben we verloren, maar daar konden we niks aan doen want we hebben echt een hele goede wedstrijd gespeeld. Het lijkt wel alsof ons team helemaal omgedraaid is, hopelijk precies op het goede moment…. We moeten nu beide wedstrijden winnen tegen Santa Fe op zaterdag om champions te worden. Najaa is wel een leuke manier om kampioen te worden toch. Wel spannend hoor….

Vrijdag 13 April
My Lucky day! Nou vandaag was mijn geluk dat ik minder last van mijn voet had. Najaa een heel groot geluk dus voor mij hihi. Ik weet het niet meer precies maar volgens mij hebben we ook vandaag niet echt veel gedaan. En alleen maar over morgen nagedacht hihi

Zaterdag 14 April
THE day, we moeten er twee winnen om Kampioen te worden. Als we er eentje winnen dan zijn we gedeeld kampioen en dat willen we niet hè! Coach was stik zenuwachtig en dat kon je al meteen merken. Iedereen was er helemaal klaar voor. Iedereens haren waren ingevlochten en helemaal ready to start. Wij waren er klaar voor, Santa Fe niet helemaal volgens mij. Maar dat is alleen maar positief. Hihi.
De eerste inning begonnen we al meteen goed, hun beste pitcher gooide tegen ons. Zonder succes eigenlijk want Jessie heeft hem er even overheen geknald en ons zo op een 4-0 voorsprong gebracht. We hebben het erg goed dicht gehouden, ondanks dat het nog spannend was af en toe. Maar we hebben hem binnen!! Op zijn minst een kampioenschap maar we willen de “echte” kampioenschap binnenhalen.
De tweede wedstrijd begon met 2 punten van hun, maar die hebben we meteen weer terug gepakt zodat er een nieuwe wedstrijd begonnen was. We hebben het beide dichtgehouden tot de 6de inning. MAAAAARR wij hadden bedacht om in de 6de te scoren, ja en inderdaad dit was weer Jessie… Om misselijk van te worden hoe goed ze het deed.
Oke, daar zat ik dan in de laatste inning, zoals ik ben als ik zenuwachtig ben en niet speel. Stil op de bank en vooral heel zachtjes yes roepen als er een uit was. HEERLIJK Jessie gooit de eerste 2 even 3 slag looking uit en daarna komt er een big mama aan slag, die hem er volgens mij uitgeslagen had vorige keer. En super spannend, op 2 slag. BAM, een stuitertje naar Kayla (2de honk) en toen ze hem gooide. YEAAAAAAAAAAAAAAH 3 nullen!!!! Iedereen het veld op rennen, op Jessie springen en coach ook in de lucht springen. Ik wilde kei hard rennen, maar dat mag ik dus niet. Dus ik KEI hard op 1 been hoppen hahaha, staat erg charmant op de foto. KEI blij, yayaya allemaal blij. Het was de eerste keer in de geschiedenis dat Coach conference Champ is geworden dus helemaal gek werd. Hihi Iedereen bij blabla. Hebben daarna foto’s genomen, die erg leuk zijn geworden.
’s Avonds zijn we lekker gaan eten bij een mexicaan met een aantal meiden en ’s avonds zijn we wat gaan drinken bij een team genootje wat erg gezellig was geweest. En om 2 uur lag ik weer lekker in mijn bedje.

Zondag 15 April
Vandaag hebben we vooral een uitslaap, geniet en huiswerk dagje gehad.
Met als finishing touch een heerlijke pizza van Pizza Hut. Nou dat was dus niet zo’n succes, alle drie buikpijn, heerlijk! Gaat wel weer over… haha

Wat een week, en wat een genieten geblazen. HEERLIJK! Ik weet weer waarom ik in Amerika ben. Ik kan niet beschrijven hoe gaaf die winst was, ookal speel ik zelf niet eens. Het was gaaf om het team te zien vechten en ik kan niet wachten om bij State ook een beker binnen te halen. Go STARS!<3

<3 Love

  • 24 April 2012 - 07:45

    Rein:

    Je hebt in ieder geval je roeping als sportverslaggeefster gemist. Alsof we er bij zijn zo spannend kun je schrijven. We duimen dat jullie de state positief afsluiten want dan kan Hannie weer op het vliegveld worden afgezet. Dus het is aan jullie of Hannie komt binnenkort, wat een druk zeg! Kus de Flus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Jacksonville

Softballen in the USA

Recente Reisverslagen:

28 Mei 2012

Laatste verslagje

22 Mei 2012

Final Exam Week

30 April 2012

State Tournament

24 April 2012

Rustig weekje softbal, even bijkomen

23 April 2012

Conference CHAMPS!!
Marjolein

Actief sinds 08 Juli 2011
Verslag gelezen: 285
Totaal aantal bezoekers 58796

Voorgaande reizen:

22 Augustus 2012 - 26 Mei 2013

Another year in the USA

22 Augustus 2011 - 24 Mei 2012

Softballen in the USA

Landen bezocht: