Weer een rustig weekje softbal - Reisverslag uit Jacksonville, Verenigde Staten van Marjolein Merkx - WaarBenJij.nu Weer een rustig weekje softbal - Reisverslag uit Jacksonville, Verenigde Staten van Marjolein Merkx - WaarBenJij.nu

Weer een rustig weekje softbal

Door: Marjolein Merkx

Blijf op de hoogte en volg Marjolein

05 Maart 2012 | Verenigde Staten, Jacksonville

Goede avond is het al weer voor jullie, weer een verslagje van deze week. Enjoy!

Maandag 27 Februari 2012
Ja echt een maandag dag, ook vandaag hadden we vrij gekregen van coach. Natuurlijk, we zijn vrij daarom regent het. Schooldagje gehad, en thuis niks zitten doen. ’s Avonds hebben we vroeg gegeten omdat Jessie nog een avondklas had, wat zijn we toch lief. En toen we hoopten dat we nog naar YoBe zouden gaan, HELAAS pindakaas: er was niemand die ons mee kon nemen. Volgende week beter.

Dinsdag 28 Februari 2012
Eigenlijk een niet heel boeiend dagje vandaag, alles is gegaan zoals normaal. Economietoets ingeleverd, les gevolgd, lekker gelunched en in de fieldhouse huiswerk gemaakt en geskyped. Heb een lekkere training gehad, wat rond de track gerend en daarna getosst voor de hitters en daarna lekker gepitched. Ging erg goed, heb rise en curve gedaan vandaag en ze spinden erg goed. Had nog een complimentje van coach gekregen dat ze vond dat ik goed gepitched had, voelt goed!!
We waren al vroeg klaar met trainen en heb thuis even wat “DrawSomething” gespeeld en toen gedouched en leftovers gegeten. Zijn die ook op. Na het eten, het beste van afgelopen weken: IK HEB MIJN MARKETINGLES AFGESLOTEN, heerlijk, geen huiswerk meer voor dat vak! ’s Avonds ook de rest van mijn huiswerk gedaan en ook nog wat rondgehangen met E en de meiden, het was erg gezellig. Morgen hebben we een fotoshoot ofzo, ik, Erycka, Shawnee en Toni. Geen idee waarvoor en waarom, maar het is op school en het is voor school. We zien het wel.

Woensdag 28 Februari 2012
Heerlijk een gewone woensdag, een beetje anders dan. Samen met Jessie natuurlijk in onze pauze in het zonnetje gezeten. Om 12 uur moesten ik , Alena, Toni, Erycka en Shawnee bij de gym zijn om daar een fotoshoot te laten doen. We hadden geen idee hoe en wat maar hadden onze tenue’s aan gedaan en het was echt SUPER vet he. Het was een fotoshoot waar je zo serieus moet kijken en allemaal actie poses aan moet nemen en ze er echt super professioneel uit ziet. Ik vond het echt super gaaf. Ik moet een pitcherbeweging doen. Dus ik besluit te springen en een foto te laten nemen, hij zo ja doe maar. Dus ik spring, en sleep natuurlijk met mijn achterste voet, over het papier en trek bijna heel de set-up naar beneden hahahaha. Gelukkig niet helemaal. Hij zei: Oke, die doen we wel als we naar het veld komen om foto’s te maken: STRAK PLAN! Haha. Ik vond de foto’s zo gaaf dat ik zijn kaartje gevraagd heb en een mailtje heb gestuurd om te kijken of ik ze ook kon krijgen.
Toen we klaar waren zijn we naar de training geraced. Gelukkig had ik nog wel tijd om mijn lunch te eten, welke Morgan voor mij gehaald had. Een lekkere wrap. Erg lekker getraind, pitchen ging goed. ’s Avonds was niet heel boeiend, leftovers gegeten en wat huiswerk gedaan.

Donderdag 29 Februari 2012
Een gewone donderdag eigenlijk. Naar school gegaan: 90 procent voor mijn toets terug gekregen. Na de les lekker lunch gehaald. Najaa lekker…. Ontzettend misselijk geworden door de slasaus, die neem ik dus niet meer.. Helaas maar dan weten we dat ook weer. Ik heb wel lekker getraind verder haha.
’s Avonds was ik nogsteeds misselijk, dus heb lekker iets gegeten zonder veel kruiden en vet waardoor ik me al snel weer beter voelde.
En hebben echt een hele leuke avond gehad met Erycka, Jeanna, Jessie, en Morgan. We hebben heerlijk meiden dingen gedaan; haren doen, make up gedaan en koekjes gegeten.
Het was echt heel erg gezellig geweest, zoiets heb je gewoon af en toe nodig, gewoon genieten van het feit dat je een meisje bent(: En natuurlijk ook maffe foto’s genomen.



Vrijdag 1 Maart Februari 2012
Heerlijk uitgeslapen, op North Lunch gehaald. En een scrimmage, onderlinge wedstrijd gespeeld. Tijdens de training vroeg coach welk meiden uit een bepaald appartement nummer kwamen, dus die meiden zeiden : Ja wij. Zegt ze wat denk je dat er aan de hand is, nou ze hadden geen idee. Na 26 keer raden bleek het dat ze na pool-hours gezwommen hadden en in ongepaste zwemkleding aan het zwemmen waren hahaahhaha. Waar het appartementen complex zich maar druk om kan maken he… Toen kreeg een ander appartement ook nog te horen dat hun power afgesloten was omdat ze niet betaald hadden.
Na de training hoorden we dat de wedstrijd van morgen uitgesteld is naar zondag door verwachtte regen. ’s Avonds hebben we lekker Mexicaans gegeten, wij hebben lekker groente en vlees gebakken en Erycka heeft voor de rijst gezorgd: Heerlijk!!
’s Avonds lekker meiden dingen gedaan, iedereen hun haren gedaan en Alexis en KJ geholpen met hun midterm(belangrijke toets) van Economie. Wat zijn Nederlanders toch slim, hihi. We zijn eigenlijk te laat gaan slapen….

Zaterdag 2 Maart 2012
Heerlijk uitgeslapen, het was een warme dag vadnaag. De dag bestond eigenlijk alleen uit huiswerken, skypen en eten. Oh ja, Erycka heeft ook onze nagels nog gelakt, rood met witte stippen en blauw met roze stippen. Cindy had blauw met witte stippen. Wat een gezelligheid. We zijn ’s avonds naar de Mall gegaan en hebben daar lekker chinees gegeten en zijn daarna lekker rond wezen shoppen, waar we vervolgens al letterlijk 40 minuten in 1 winkel waren waardoor we daarna alleen nog even naar Victoria Secret konden. Achja, ik wilde toch niet te veel kopen… De familie komt volgende week he… (; (a). Na ’s avonds nog 1 keer mijn wiskunde toets gedaan te hebben, mijn tas ingepakt te hebben, ben ik lekker mijn bedje ingekropen.

Zondag 3 Maart 2012
Vanochtend heerlijk opgestaan om 7.15 en doodmoe in de douche gesprongen. Kom ik uit de douche. Tringgg…. Gaat mijn telefoon, Games gecancelled dus daar sta je dan helemaal klaarwakker naast de douche. Ik met een handdoek naar de huiskamer/keuken gerend om het de meiden te vertellen, eerst even snel aangekleed en toen samen met de meiden ontbeten en toen ik dacht dat ik niet meer zou kunnen slapen, ben ik mijn bedje weer ingedoken en nog 2 uur verder geslapen. Om 11 uur tijd om de dag te beginnen. We hebben vandaag lekker genoten van de warmte binnen in het appartement. Rond 3 uur zijn we naar Walmart gelopen en hebben boodschappen voor vanavond gedaan. Erycka had een recept gevonden dus die hebben we gemaakt. Het was pasta met alfredo (kaas , vet, vet, vet) saus en tomatenstukjes. Hierbij hebben we lekker broccoli gekookt en als nagerecht hebben we een SUPER mooie cake gemaakt. En hij nog lekker ook. Die cake was pas om 9 uur klaar, maar dan heb je ook wel iets. Het was een strawberry-lemonade cake. Heerlijk, en goed om thuis ook een keertje te maken(:

Weetje dat het precies nog 1, ik herhaal één week is voordat iedereen hier is!! Hoe cooliieeeee, ik kan niet wachten en dan bedoel ik ook echt niet wachten.

Het was een regenachtig weekend en het gaat vast beter volgende week. We hebben een drukke week voor de boeg. Najaa niet 1 week, maar de komende weken gaan er zo uit zien. Ongeveer 6 wedstrijden per week. IK BEN ER KLAAR VOOR!!(: Vandaag (maandag) heb ik mijn MRI om 5 uur, hopelijk snel de uitslag en uitsluitsel, ik hou jullie op de hoogte!

Volgende week voorlopig een laatste berichtje vanuit hier, want dan is de hele gang hier en zou ik wel minder tijd hebben om te schrijven(;

Adiosss Amigo’s en tot snel weer.

  • 05 Maart 2012 - 18:58

    Rein:

    Ik weet dat je wilt dat het heel snel 12 maart is maar vandaag is het 5 maart en met jouw telling duurt het een dag langer voordat we er allemaal zijn. Kus de flus

    Rein

  • 05 Maart 2012 - 19:00

    T Jacqueline:

    halli enthousiast mens
    Leuk om weer iets van je te lezen. heb je al een afstreepkalendertje gemaakt, zo van nog 7 nachtjes slapen.......
    Veel plezier en tot ooit :-)

  • 05 Maart 2012 - 19:08

    Ria:

    Zojuist via skype....te gekke bikini bij Victoria....Ff wachten met kopen nog. Nog 6 dagen!

  • 14 Maart 2012 - 13:35

    Maaike:

    Hey Marjolein. Je kan zien dat jullie het druk hadden. Afgelopen weekeinde ook nog bij het A-team geweest. En nu de familie in town. Ja dan zullen wij wel even op je verhalen moeten wachten. Veel plezier in ieder geval.

  • 03 April 2012 - 16:05

    Maaike:

    Wat ben je stil!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Jacksonville

Softballen in the USA

Recente Reisverslagen:

28 Mei 2012

Laatste verslagje

22 Mei 2012

Final Exam Week

30 April 2012

State Tournament

24 April 2012

Rustig weekje softbal, even bijkomen

23 April 2012

Conference CHAMPS!!
Marjolein

Actief sinds 08 Juli 2011
Verslag gelezen: 199
Totaal aantal bezoekers 58792

Voorgaande reizen:

22 Augustus 2012 - 26 Mei 2013

Another year in the USA

22 Augustus 2011 - 24 Mei 2012

Softballen in the USA

Landen bezocht: