20ste Verjaardag - Reisverslag uit Jacksonville, Verenigde Staten van Marjolein Merkx - WaarBenJij.nu 20ste Verjaardag - Reisverslag uit Jacksonville, Verenigde Staten van Marjolein Merkx - WaarBenJij.nu

20ste Verjaardag

Blijf op de hoogte en volg Marjolein

17 September 2012 | Verenigde Staten, Jacksonville

Naast dat deze week mijn verjaardag natuurlijk was, is het een regenachtige week geweest. Daarom wordt dit verslagje ook minder lang, aangezien er niet veel gebeurd is naast school, training en eten. Hahaha
Natuurlijk wel een uitgebreid verslag van mijn verjaardag, welke heel erg geslaagd was!

Maandag is het enige zinnigs wat ik gedaan heb , de 6am workout en school. Voor de rest ben ik lekker thuis gebleven en heerlijk geslapen, relaxed en huiswerk gemaakt. Eigenlijk waren dinsdag en woensdag ongeveer hetzelfde. We hebben niet veel buiten kunnen trainen, aangezien het heel veel geregend heeft deze week, er hangt een orkaan ergens boven de oceaan en daar hebben wij last van in de zin van veel regen. Gelukkig blijft de orkaan zelf bij ons uit de buurt, maar heerlijk Nederlands weer houden wij er wel aan over.

En toen was EINDELIJK DE DAG! 13 Septemberrrr!! Mijn verjaardag, en wat is het een geweldig gezellige verjaardag geworden. Eigenlijk bestond mijn verjaardag een beetje uit twee dagen, najaa hoe langer hoe gezelliger toch!(:
Donderdags kwam ik uit mijn kamer en was de huiskamer heel mooi en gezellig versierd. En zongen mijn huisgenootjes Happy Birthday voor me. Toen stond er een zelfgebakken cake op tafel, natuurlijk ook Roze. En daar stond een tasje van victoria’s secret. YAY! Helemaal blij, alles wat er ook in zou zitten. Er zaten 5 paar ondergoed in en een hele coole drinkbeker, met I love pink erop geschreven. Daarna ben ik gewoon heerlijk naar school gegaan en het was echt heel raar. In mijn groepje waarin ik moest werken zat een meisje dat ook jarig was. Is dat niet heel toevallig: van de 25 mensen in mijn klas, kiest de lerares 8 groepjes en dan is degene die bij mij in het groepje zit ook nog op dezelfde dag jarig. Ook zij speelt altijd met nummer 13 en ook vrijdag de 13de is haar geluksdag, toch erg grappig. Echt TOEVAL he Jes….
Na mij lessen zijn we meteen door gegaan naar de training, waar de meiden ook Happy Bday voor me hebben gezongen. En iedereen me heeft gefeliciteerd. Natuurlijk heb ik vandaag ook nog met papa en mama geskyped en dat was erg fijn. Ook heeft dames 0 ook nog een verjaardagsliedje voor mij gezongen en nu was mijn verjaardag helemaal compleet.
Na de training heb ik lekker snickers getrakteerd en zijn we naar huis gegaan. Thuis hadden we nog eventjes tijd om te douchen en zijn daarna met Alena en Johnny mee naar school gegaan om daar op ze te wachten, ze hadden eerst nog even les en daarna zouden we uit eten kunnen gaan.
We hebben echt heerlijk gegeten bij Salt Life, en wat zat ik vol zeg. Maar wat was het weer overheerlijk!! Thanks pap en mam!!! We zijn hierna lekker naar huis gegaan en hebben overheerlijk cake gegeten. Ook Toni en Grethel waren nog gekomen om het te eten.

Vrijdags was het tweede gedeelte van mijn verjaardag, na heerlijk even uit te hebben geslapen. Nog even naar school gegaan en getraind, alweer binnen want het regende alweerrrrr. Hahaha wat een regen week.
Na de training snel naar huis gegaan en om 6 uur hadden we afgesproken bij Olive Garden met het team. Iedereen was erg gezellig gekleed en we hebben echt heerlijk gegeten. We hebben echt heel erg gelachen en ik was voelde me alweer erg jarig. Na het eten heb ik een heerlijke cheesecake gekregen en ze hebben me niets gerekend. Yay, wat een geluk, want normaal doen ze dat wel namelijk. ’s Avonds na het eten zijn we naar huis gegaan en is Erycka gekomen om onze (8 teamgenootjes) wenkbrauwen te doen, en we hebben echt een gezellige meiden avond gehad. We hebben een meisje in ons team welke nog nooit haar wenkbrauwen had gedaan, en ja het waren echt flinke wenkbrauwen. En ook zij is gekomen, en ze zien er nu zo goed uit!! Alle meiden met rode wenkbrauwen van de wax zien er weer mooi uit.
Vanavond heeft het weer veel geregend en ik hoop dat de wedstrijden morgen wel doorgaan.
Zaterdags zijn we om 8 uur richting het veld gegaan, want om 8.30 moest Alena nog 1 keer de mijl rennen. Niet alleen zij , maar alle meiden die het gisteren niet hadden gehaald. Als je het niet haalde, mocht je niet spelen. En gelukkig heeft ze heeft ze het gehaald en mag ze gelukkig vandaag en de rest van de Fall gewoon spelen.
We zijn om 11 begonnen met de wedstrijden en ik ben de eerste wedstrijd begonnen. Het ging echt heel goed!!! Ik kreeg zelf van Coach een heel groot compliment: Mar, ik denk dat dit de beste wedstrijd is die ik je ooit heb zien gooien. Daar werd ik toch wel eventjes heel vrolijk van. Ik was zelf ook erg tevreden, al mijn ballen draaiden en waren op de goede spot en ik had maar 1 honkslag tegen! Het was nog een lelijke honkslag ook.. haha
We hebben van de 4 wedstrijden 2 gewonnen, 1 verloren en 1 gelijk gespeeld. De 3de wedstrijd heb ik ook nog gepitched, deze was minder in uitvoering maar goed in resultaat. Minder tevreden over deze maar in het algemeen tevreden over vandaag. Na de wedstrijden zijn we lekker naar huis gegaan, en Alena’s moeder had ons uitgenodigd om lekker te komen eten. Het was erg gezellig om daar weer te zijn.

Zondag, ik werd wakker om 11.30 en ik wist niet dat ik zo lang kon slapen. Tijd om snel uit bed te gaan. Ik heb de rest van de dag huiswerk gemaakt en geskyped met Sri-Lanka en het thuis front.

Wat een heerlijke week, en wat voel ik me weer heerlijk thuis hier. No worries voor het thuisfront; het gaat goed met me en ik heb een geweldige verjaardag gehad!!(:

Volgende week hebben we een weekend vrij en ik hoop dat we lekker hard gaan trainen deze week, heb er weer zin in.

20 alweer, wat een leeftijd.. hihi

Liefs Marjolein

(p.s. Ik ben helemaal vergeten te vertellen dat ik weer heel dankbaar ben voor alle kaarten die ik heb binnen gekregen; Jessie, Ria&Michel, Opa&Oma, Ingrid&Herman+kids, Karlijn en Karolien en niet te vergeten alle e-cards die binnen zijn gekomen, Dankje wel!!)

  • 17 September 2012 - 06:43

    Jesssssssie:

    Toeval bestaat niet!!!

  • 17 September 2012 - 06:44

    Jessie:

    Leuk verslag weer marjo :) net of ik er nog helemaal bij ben! Xxx

  • 17 September 2012 - 09:02

    Rein:

    Gezellig he een verjaardag. Ik moet nog een paar daagjes wachten en dan mag ik feestvieren. Dezelfde datum als vorig jaar . Wat een toeval. Gisteren wezen kijken naar Gryphons tegen Alcmaria, en ja hoor toeval bestaat niet. Wie sloeg het winnende en enige punt binnen............. Afspraak met Jessie gemaakt dat ze haar Jessie waarben je punt nu verslag zal aanvullen met haar tweede week in Jacksonville vorig jaar. Iedereen is zo benieuwd naar haar verhalen. Volgens mij loopt ze en beetje achter. Fijn dat het goed gaat met pitchen. Zijn bezig met de tickets voor maart, dus eerst decemeber en dan maart. Gezellie bellie. We hebben er wederom zin in . KDF

  • 17 September 2012 - 12:06

    Rein:

    En leuke kaarten van je ouders gehad??

  • 17 September 2012 - 14:05

    Marjolein Merkx:

    Wat gezelig zo al die reacties op de vroege morgen :) Thanks ik blijf gewoon schrijven hoor!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marjolein

Actief sinds 08 Juli 2011
Verslag gelezen: 347
Totaal aantal bezoekers 58802

Voorgaande reizen:

22 Augustus 2012 - 26 Mei 2013

Another year in the USA

22 Augustus 2011 - 24 Mei 2012

Softballen in the USA

Landen bezocht: