Insanity week - Reisverslag uit Jacksonville, Verenigde Staten van Marjolein Merkx - WaarBenJij.nu Insanity week - Reisverslag uit Jacksonville, Verenigde Staten van Marjolein Merkx - WaarBenJij.nu

Insanity week

Blijf op de hoogte en volg Marjolein

19 November 2012 | Verenigde Staten, Jacksonville

Lieve allemaal, hierbij weer een berichtje van mij vanuit het verre Jacksonville. Het was weer een fijne en drukke week met veel gezellige dingen. Hopelijk was die van jullie net zo leuk!

Maandag
HAPPY VETERANS DAY!!!!!!! Heerlijke vrije dag dus! Veterans day is een dag dat alle Amerikanen die het land beschermen etc. extra in het zonnetje worden gezet. Het was voor ons gewoon een heerlijk rustig dagje. Na uitgeslapen te hebben, heb ik geprobeerd een beginnetje te maken aan mijn paper. ’s Middags zijn Alena en ik op zoek gegaan naar een politieman, nou die is dus nergens te vinden als je hem nodig hebt…. Moest even iets vragen over vermissing van mijn camera, maar gelukkig konden we dit bleek later ook online doen. Helemaal gelukt en het was tijd voor mijn paper, of niet… Had natuurlijk veel andere leuke dingen te doen. Muziek luisteren, dansen door de kamer en ook nog naar buiten kijken en skypen en Whatsappen met iedereen. Toen bleek ook nog dat ik een pakketje binnen had, EINDELIJK was het pakketje van Sophie binnen. Met heerlijke Sinterklaas lekkernijen: voor al mijn kamergenootjes een chocolade lekker, pepernoten, chocopepernoten en natuurlijk heerlijk chocogeld. En om het lieve kaartje niet te vergeten. Ik helemaal blij dat het er was en Alena ook aangezien ze echt heel veel zin in chocolade had.
’s Avonds moest ik er toch aan geloven en heb ik mijn paper afgemaakt en hopelijk is het een beetje goed. Helaas kreeg ik toen ik het af had een e-mail van mijn lerares dat ze niet op school zou zijn die dag, dus dat hij dus ook niet gechecked kon worden. Helaas, woensdag danmaar.

Dinsdag
Is dan eindelijk de dag dat we met insanity begonnen zijn. Eindelijk het begin van de “Hel” conditie weken die we tegemoet gaan. Ik zweette me echt helemaal kapot en ook de rest van het team was helemaal kapot. Het was pure cardio dus niet echt zwaar voor je spieren maar vooral lekker aan onze conditie gewerkt. Toen we in onze cooldown stretch bezig waren moest ik mee met coach Jay om mijn evaluatie gesprekje te houden. Helemaal mega zwetend op de stoel gaan zitten, beetje water gedronken en ik was er klaar voor. Het was echt een heel erg positief gesprek. De coaches waren echt heel erg enthousiast, ze waren enthousiast over mijn inzet en ook over mijn prestaties en het was echt een fijn gesprek. Toch altijd fijn om te horen dat het harde werken beloond wordt. Nadat ik klaar met mijn gesprek was zijn we naar de track gegaan en hebben hier nog conditietraining gedaan. Ook hierna waren we helemaal kapot maar we hadden ook ontzettend hard gewerkt. Hierna hebben we nog gepitched en het was echt een hele fijne training.

Op woensdag hebben we alleen onze weighttraining gehad en hadden de rest van de dag vrij. Najaa ik heb de halve dag op school zitten wachten tot ik eindelijk op werd gehaald, maargoed ik werd uiteindelijk om 2 uur opgehaald en kon ik heerlijk thuis genieten van mijn vrije dagje.

Donderdags was eigenlijk gelijk aan dinsdag, we hebben echt heel hard gewerkt en weer heel veel spieren gekweekt en calorieën verbrand! YEAH, kom maar op met die dikke billen.

Vrijdags hebben we een iets minder intense maar nogsteeds goede insanity workout gedaan. We hebben abbs gedaan vandaag en het was een leuke afwisseling.
Na de training zijn we met alle pitchers en catcher bij Sonny’s gaan eten, ja inderdaad weer bij dat restaurant. Het was echt super gezellig geweest en natuurlijk had ik weer veel te veel gegeten… Het leukste van de avond was nog wel dat Alena en ik zo druk bezig waren met zingen, dansen en kletsen in de auto dat we letterlijk 3 keer de afslag gemist hebben. Uiteindelijk zijn we toch nog bij het appartement aangekomen. Verder is het een heerlijk luie avond gebleven, ik heb heerlijk in mijn bed gelegen en een film: Dear John gekeken. En ik als een cry baby heb natuurlijk heel de film lopen huilen. Maar who cares, niemand die me kon zien.

Zaterdag was echt een heel erg leuke dag. Om 10.30 werd ik wakker, gewekt door het brandalarm van het gebouw tegenover ons. Natuurlijk was er niks aan de hand en was de brandweer na een half uur weer het complex af. ’s Ochtends en smiddags lekker lui geweest en rond 4 uur zijn we gaan douchen en hebben we ons mooi gemaakt en zijn Alena en ik richting towncenter vertrokken. Haar moeder, nichtjes en zussen waren daar voor een event dat daar aan de gang was. Een of andere DisneyChannel actrice heeft besloten om te gaan zingen en ze gaf daar een concert. Het was echt een gekkenhuis van mensen en vooral van kleine kinderen. Allemaal met een glimlach op hun gezicht, het was zo schattig. Toen we bij de meiden aankwamen waren ze helemaal blij om ons te zien en we hebben ze meteen op onze nek genomen zodat ze het nog beter konden zien. We hebben het erg gezellig gehad. Na het concert was er vuurwerk en werd de kerstboom opgelicht. Het was echt een hele gezellige sfeer. Toen alle drukte vertrokken was zijn we nog even naar Dick’s geweest, en nog even wat verjaardags en kerstinkopen gedaan voor het thuisfront. Ja hoor, ze worden weer goed verwend. Na deze gezelligheid zijn we Lynn thuis op gaan halen en zijn we lekker bij Alehouse gaan eten. Toen we thuis kwamen was ik echt helemaal kapot. Ik was eventjes op mijn bed gaan liggen toen Johnny inneens zegt. Hé Mar’s camera, ik dacht dat hij zat te vervelen. Maar toen zei hij het nog een keer, alena en Lynn werden helemaal blij en ik sprong dus uit mijn bed, en inderdaad… MIJN CAMERAAAAAAAA!!! Hij zat gewoon in de stoel verstopt. We hebben dus zo’n gatenstoel en daar zat hij dus in verstopt, en wie zoekt daar nou? Nou ik dus niet. Gelukkig Johnny wel dus heb ik mijn camera weer terug, ik kan niet blijer zijn!!

HAPPY BIRTHDAY to my best friendddddddd!!!! Vandaag is Sophie’s verjaardag, eindelijk mocht zijn mijn kaartje open maken en ze was ook erg blij met haar cadeautje.
Het was ook bob’s bijna verjaardag vandaag. Heb dus even met het feestfront geskyped en het was fijn om er toch een beetje bij te zijn.
’s Middags zijn we lekker gaan eten bij een visrestaurant met Alena’s moeder en zus, het was erg lekker maar best wel koud toen de zon weg was. Thuis heb ik nog even mijn project voor mijn strenght training class gedaan. Ik had gisteren foto’s gemaakt doen ik de workout aan het doen was, en die foto’s moest ik presenteren aan de klas morgen.

Het is dus weer een erg leuke, zware en gezellige week geweest deze week. Deze Dinsdag ga ik alweer naar Morgan toe om een geweldig gezellige week te hebben, waar ik echt niet op kan wachten!!!!

Natuurlijk krijgen jullie ook daar weer een blog van. Geniet van jullie Thanksgiving, gewoon werken week. Ik ga er volop van genieten.

Heel veel Liefs

  • 19 November 2012 - 15:51

    Rein :

    OMG, wat een gezelligheid allemaal. We kunnen niet wachten tot we er weer zijn. Het is de deze week ook de ik ben alles kwijt week. Een nationale feestweek in the states en The Netherlands.

    * Marjolein is haar camera kwijt, gelukkig gevonden
    * Marjolein is haar Ipod kwijt, gelukkig gevonden
    * Hannie is haar trouwring kwijt...........nog steeds
    * Wij zijn onze sleutels kwijt..............nog steeds

    Maar het goede nieuws is: We hebben elkaar nog Jippie!!!!

    KDF

    Rein


Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marjolein

Actief sinds 08 Juli 2011
Verslag gelezen: 1016
Totaal aantal bezoekers 58804

Voorgaande reizen:

22 Augustus 2012 - 26 Mei 2013

Another year in the USA

22 Augustus 2011 - 24 Mei 2012

Softballen in the USA

Landen bezocht: