A whole new beginning - Reisverslag uit Rosmalen, Nederland van Marjolein Merkx - WaarBenJij.nu A whole new beginning - Reisverslag uit Rosmalen, Nederland van Marjolein Merkx - WaarBenJij.nu

A whole new beginning

Blijf op de hoogte en volg Marjolein

20 Augustus 2012 | Nederland, Rosmalen

Lastig, hoe noem je nu het stukje dat ik nu ga schrijven... Vorig jaar was het "Kriebels". Maar is kriebels het juiste woord op dit moment. Ja ik heb toch wel last van kriebels, maar zijn deze van de zenuwen of gewoon omdat ik er toch wel heel veel zin in heb? Of kriebels omdat het allemaal gaat veranderen, een hele andere kamer indeling, een ander appartement, nieuwe meiden en een nieuw uniform. Veel dingen die wel hetzelfde zijn: De school, mijn meubels in het appartement, de coaches en natuurlijk de omgeving waar ik me in ga bevinden. Al met al, vind ik toch alles wel spannend en kan niet wachten om op het vliegtuig te stappen.

Precies een jaar later dan vorig jaar vertrek ik vanuit dezelfde plek, Brussel richting het altijd drukke Atlanta om vervolgens naar Jacksonville door te vliegen. 22 Augustus om 11.30 stijgt mijn vliegtuig op en begint er weer een heel nieuw jaar in Jacksonville.

Ik ga dit jaar ook in alsof er geen vorig jaar geweest is, geheel over nieuw beginnen met het opbouwen van mijn kracht en speel conditie en het vertrouwen in mijzelf weer vinden. EN IK KAN NIET WACHTEN tot dat allemaal weer optimaal is.

Vanuit deze nieuwe "reis" die ik heb aangemaakt kunnen jullie mij weer volgen, net zoals afgelopen jaar. Ik denk dat ik minder zal gaan schrijven als toen, aangezien ik alles al gezien heb en jullie ook niks hebben aan 6x hetzelfde verhaal maar ga jullie zeker op de hoogte houden van alle hoogte punten van mijn reis.

Voor de mensen die het gezellig vinden een kaartje/pakketje/gezelligheidje te sturen, mijn adres is precies hetzelfde gebleven. Alleen woon ik nu in een ander appartement: 421

Ik hoop dat jullie gaan genieten van al mijn verslagen en ik kan niet wachten om al jullie reacties te lezen!(:

Liefs vanuit het nog "bloedhete" Rosmalen

  • 20 Augustus 2012 - 17:15

    Rein Merkx:

    En ja hoor...Nog 2 dagen en dan staan we weer in Brussel op de luchthaven. Ja het is anders, maar toch ook niet.Je weet dat ze in goede handen is in Jacksonville (je hebt het namelijk met eigen ogen gezien) en we gunnen het je allemaal zo dat je kunt laten zien wie je bent. Ga je droom achterna en maak het beste ervan en schitter op het veld in de klas en niet te vergeten SCHITTER als jezelf.
    Vorige jaar was je een STAR en dit jaar een BLUE WAVE. Laat de Wave staan voor het doorgeven van je vrolijkheid, teamgeest, doorzettingsvermogen. Ben een voorbeeld voor anderen.
    Heel veel plezier en geluk en..............See You in March 2013 in Miami or Jacksonville.

    KDF

    Rein

  • 20 Augustus 2012 - 17:49

    Jessie:

    Ik wil meeeee, mag ik in je koffer?:D aangezien je toch waarschijnlijk al wel extra koffers mee zal gaan nemen hahaha

  • 22 Augustus 2012 - 11:53

    Ria:

    En daar ging je......vol nieuwe verwachtingen! We spreken elkaar snel weer.
    Houdoe,
    Ria

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marjolein

Actief sinds 08 Juli 2011
Verslag gelezen: 192
Totaal aantal bezoekers 58809

Voorgaande reizen:

22 Augustus 2012 - 26 Mei 2013

Another year in the USA

22 Augustus 2011 - 24 Mei 2012

Softballen in the USA

Landen bezocht: